Monday, May 11, 2009

[ Tagged ] - Wallpaper..


Ni tag yg dikenakan oleh cik Zamzunita. saje je tgh bermalasan skrg ni.. so aku hapdet ar blog aku.. mlm ni nk hapdet lagi.. hari2 aku nk hapdet 2x entry.. hhahahhahahah~ so, kira Express Rakyat la aku nye entry pas ni.. ( mcm rajin sangat je.. tapi aku ada entry 1-3 May yg aku masih berhutang nih.. )

Back to the topik...

Rules:

1.Anda perlu printscreen wallpaper/background desktop anda yang tengah guna sekarang. Jangan tipu2 tau....


2.Bgtau nape anda suke wallpaper anda itu...
aku ske tgk mata budak nih~


3. Tag 10 people...
tanak tag sape2.. malas~!


* kalo korang tgk betul2.. hahhaa.. penuh gilerk aku nye desktop tu.. tapi aku tak rasa semak pun.. dah.. jom sambung printing technical document~ hehehehhe~



5 comments:

Sarah Syazwani said...

mata budak tu same kan cam mata mamanyer..wink..wink..:))

miezaniera said...

dekstop tu tak semak sbb ade gambar baby yg comel.ce ganti ngn gambor ko mesti semak kan kan kan jgn mare ahaks

miezaniera said...

to sarah : sama ke. cam tak je hehehe (jeles nih)

Unknown said...

padan aku tgk cam kenai jek anak sapo kt desktop ko tuh..huhu

aizuemi said...

ye ke sarah? aku tak pernah plak nk belek mata mak dia..

bai
aku mls nk taruk muka sendiri.. sbb aku tau aku sgt comei.. upss.. tercakap la pulak..

et
ko tak perasan si kecik tu - Suri?