Sunday, May 24, 2009

[ JJCM ] - Cheng Ho...

23hb lepas.. Akhirnya aku dan kak emi berjaya jugak pegi ke Restoran Cheng Ho yg terletak di Wangsa Maju.. kitorg da lama nk pegi, tapi blom bkesempatan sebelum ini..

Kak Emi blanja aku makan besar sempena hari lahir aku baru2 nih.. OMG! Peha aku baru je cam terasa kecik.. tapi.. takpe.. selera aku besar plak bila da smp kat situ.. hahahaha~

Kitorg amek set A iaitu hidangan utk 1 - 3 org.. Harga yang agak berpatutan coz the food agak sedap bagi aku.. 4 pilihan lauk + nasi puteh + teh cina.. i love chinese tea.. 



Cheng Ho .. 


Kak Emi dan Aku.. 


Telur Dadar + Long Bean


Tom Yam Seafood


Ayam masak Kong Po.. hehehe.. 
( nama masakan adalah rekaan semata-mata )



ikan siakap masak Cheng Ho~



amcam? hebat x? licin beb~!!!



Alamat Restoran Cheng Ho : 
Block 3b-15-17g, 
Belakang Pasaraya Carefour, 
Seksyen 4, Wangsa Maju.


8 comments:

miezaniera said...

wah wah wah badan je kecik mu ni, tp selera besau ek..

Eliss said...

ni makan ker mencekik ni?? :P

aizuemi said...

biasa ar.. time ni ar nk makan besar!!

pejal82 said...

giler bestttt...

emilia said...

sedap..sedap..terutama ikan siakap..

Unknown said...

sedapnyaaa... terliur tgk :P

aizuemi said...

:D jom jom.. terjah!

Byzura Mj (By) said...

mahal tak kat situ?