Tuesday, May 26, 2009

[ Reunion ] - Bengots and Kids

Geng Bengots da lama xjmp.. tapi b4 aku bgerak ke dungun aritu.. aku sempat la bikin reunion-yg-x-srupo-reunion ni.. kehadiran Geng hanyalah Nana, Shaina, Fiza dan Aizuemi. Hasan n Hajar tak dpt join atas sebab dan musabab yg tidak dapat dielakkan. Takpe.. Target PD lagi next month~

Sofea dan Asma dh besar.. last time aku jmp diorg, masing2 still baru bleh meniarap rasanya.. cepat sungguh masa berlalu.. esk lusa ntah2 da besar darjah 1 baru la aku jmp diorg blk.. kihkihkih.. mlampau ar tu..


01
2 budak kecik tu wakil kpd Hasan dan Hajar.. hahahhaha~

02
sempat plak si Asma tido.. tgn Eri da kebas2 da time nih~

03
ape la diorg ni diskus.. 

05
this is Asma.. Fiza n Eri's daughter

04
Sofea.. Shaina n Syed's daughter


* credit to Kak Emi for the photos

11 comments:

sHibI said...

cutenyer~
bukan ko..
budak kecik tu..
hahah~

pejal82 said...

comeyyy..

miezaniera said...

so cute...tak macam ko..comot jek..ahaks..

iejaZin said...

huh .. sgt comeyy .. anak Shaina tu takde muka dia la .. tp putihnyer~

emilia said...

nak bagi credit ape? credit card? credit handset?hehehe..walaupun tak cantik sgt gambar2 tue..tapi ikhlas utk kamu dan kawan2 kamu..

Ermalina said...

hahaha lwak lak kak emi :D
budak2 tu sgt comel !

aizuemi said...

shafa
ko tanak trima hakikat ke aku comel?

pejal
mmg bdk2 tu comey~

bai
aku comot ke ko comot? ngaku je ar ko comot..

kak ieja
mmg sgt puteh, ikut nenek shaina

kak emi
hamboi2.. credit card yg kamu mau yek.. huh .. tq sbb sudi tlg amekkan gambar..

erma
weh.. mak budak dan kawan2 mak budak tu pun comel la~

pejal82 said...

kak emi dah pandai dah wat lawak..ahakss

miss said...

mak ai comei siott anak diorg ni..ko kem slm sama anak diorg.hee..kem slm kt diorg..bes tgk ex2 utm bergather neh.

nana said...

ko perasan tak sofea tu pon duk diskas ngan kite skali tu siap tetonggeng2 kat meja :))

aizuemi said...

miss
gegege... ni geng tak cukup.. kalo cukup musti lagi gegar~

nana
ha;ah la.. aku baru perasan.. sibuk je sofea tu.. wkakakak~