Sunday, May 31, 2009

[ MyJob ] - Ain and Ahmad's Wedding



Tahniah kpd kawan aku iaitu Ain coz akhirnya mnamatkn zaman bujangnya bersama dengan Ahmad.. dan tq jgk sbb bagi kepercayaan pd aku ( dan dikmatt dan pejal ) utk menjadi penembak tegar di hari tersebut.. ske tembak2 nih.. especially org yg sgt sporting cam korang dan famili.. sonot ar kerjasama ngn korang... i like~!


- Gambar Akan Dihupload Kemudian Hari -



Alang2 tu, aku nk promote sket la bisnes adik aku si Matt nih.. ( oit, aku da promote ni wat keje elok2, jgn kasi malu kakak sendiri ).. dia dan rakan2 da start nk siyes dlm dunia photography yg indah nan permai ni.. SayCheese Photography.. leh tgk link dkt facebook.. for diz time being, tak bnyk lagi gambo, but coming soon insyaAllah.. Aku doakan diorg sukses.. 

7 comments:

Farihan said...

baju saycheese bila mao bikin..team yg best..nak join gak bleh? gud luck 4 future job...

Unknown said...

nak jugak baju saycheese hehehehe

miezaniera said...

nak jgak baju saycheese hahaha wahh keluarga fotographer rupanye kamu nih..gud luck2..moga success hendaknye..

aizuemi said...

hehe.. baju saycheese? aku pun takde, korg nk kena mintak ngn tokei ar.. hahahha~

bai.. aku dan adik aku ni je yg photographer, yg lain2 jadi MODEL je.. kihkihkih~

Yong Zahura said...

ye ker?

aku tak pernah jadi model pon...

aizuemi said...

ko kes2 terpencil, sbb dduk dkt tmpt tpencil.. hahah~

pejal82 said...

hahaha..baju..sabo dulu yer kawan2...eh..thanks tlg promote..