Wednesday, February 25, 2009

Tag lagi?????????!!!!!


1. Anda rasa anda hot?
aku rasa hot tempered.. Lebih Hangat Daripada Biasa.. ahaks~


2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?
aku ske tgk gigi aku tu. hahaha~ bajet aku lah insan tercomei waktu itu

4. Bila kali terakhir makan pizza?
pizza ek.. dkt IZZI AU2, dgn kak ira.. rasanya la..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
tgh dgr lagu PATRI - JINBARA

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
tgh dgr lagu Jinbara ler.. ahaks~

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
kechik~


8. Tag lagi 6 orang :
1. yong
2. kak emi
3. erma
4. iejat
5. pejal
6. kak lin


//*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…

9. Sapa No 1 pd anda?
Mustilah kakak aku yang aku sayang~!
( yong.. buat ar tag ni lagi.. cakap ko sayang aku laks.. wakkakaka )

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
hahaha.. dgn pacik bawak LRT.. tul tak kak esah?

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
budak baek~! kan kan kan?

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
senior aku dkt UTM, peminat FAFAU gaks dia ni.. terdiri drp seseorang yg aku trust..

13. Siapakah orang nombor 2?
kak emi = kakak aku jugak.. aku sayang dia~!!!

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
kak lin.. kasi la adiah baby tight 1.. hahahhaha~ bleh arrr...


*sowi yek kawan2 yg ditag.. sebenarnya aku tag korang
sbb nk kene jawab soklan 9 - 14 tu,
korang malas jawab pun takpe.. Den tak kisah*


6 comments:

ermalina said...

aduh.. byk nye homework.. xpe pelan2 hehehe

aizuemi said...

pendek2 takpe..
jgn homework pnjang2..

pejal82 said...

kene tag lagi...huhuhu..nanti malam skit aku buat...opss..malam?????aku kuar tgk wayang lagi malam nie...nanti aku pree aku buat yer dak baek...

aizuemi said...

heheh, kalo tanak buat pun takpe bdk baek..

tgk wayang lagi? bile nk blnje aku nih?

iejaZin said...

adeh .. tag lagi??tag psl gmbr aritu pun tak buat lagi ...takpe .. nnt2 free wa buat ..

zue - thx!! ..

ermalina said...

baru ku perasan aku skandal ngan pakcik lrt? hahahaha btul? btul kot kuikui :P