Wednesday, February 25, 2009

Kursus Pengurusan Stres.. Stres Ke?



smua pakat tanya.. awat status YM aku DIAM LEBIH BAIK hari isnin dan selasa aritu..
awat tak baeknya.. aku tadak pun dpn PC.. baek hangpa diam ja 2 hari tu.. ahaks~


kursus yg aku sertai selama 2 hari ni adalah kursus terbaik yg pernah aku hadiri di UiTM ni.. honestly, suara lantang aku ingin mnyatakan kursus2 laen yg aku hadiri adalah teramat mengantuk dan memang tidak best.. tapi Pengurusan Stres Dalam Organisasi adalah kursus terbaik yg pernah aku hadiri~! sukses JPbSM sbb berjaya kali ini.


penceramah kali ini adalah penceramah luar iaitu Saudara Zukernain Wook daripada IMTEQ SOLUTION SDN BHD.. ( En Zul, sy da promotekan ni.. so, 25%... hahahhaa )

bukan senang aku nk promote tanpa bayaran ni, tapi inilah salah satu cara utk kita berkongsi perkara yg elok kan? sepanjang kelas ni, aku maro dan yana memang antara peserta yg perlu dipisahkan kerana sepanjang hari pertama, keje kitorg geeeelak je.. terlalu bnyk perkara yg disebut terkena batang idung, musti ar gelak tahap gaban terberanak.. dan segala ilmu yg dicurahkan sgt bermakna..


kali ini juga, kami lebih rapat dengan peserta2 laen.. aku tak pernah nk tegur2 org laen sgt dlm kursus2 sblum ni, tapi kali ni aku da kenal ngn orang... kihkihkih~



5 comments:

miezaniera said...

tahniah..so pas ni ko tkde la nk stress2 dh kn, dh tau cane nk handle stress.so leh dpt cemerlang la thn ni ahaks..aku bile stress aku aku akn komen kt blog kwn2 aku hehehe ok what..

Anonymous said...

Ceh...kursus nie la yg aku mnta x dpt. Hampeh btl la. Tgk..kn aku dah stress...

aizuemi said...

bawak2 bersabar dan bertenang.. tarik napas ikut idung dan hembus kuat2 mlalui mulut.. hahahhaha~

Anonymous said...

aku kalau stress kna tarik nafas ikut otak. Tue yg x blh fikir dgn resional bila tgh stress. he..he..

aizuemi said...

tarik napas ikut otak?
good luck~ may Allah bless you..