Thursday, February 05, 2009

Gambar Di Langkawi


melastik bintang di Langkawi


sape kata aku tak pandai masak
dapur kayu lagi tau~!


Inilah yg dikatakan Si Dayang Yang Bunting!
huahuahua~1 1 nya gambar helang yg cantek yg b'jaya aku capture
di pulau singa ntah pape ntah...


Beras Terbakar Secoet~!


Aku rasa aku kat Langkawi
ni mana mai Jalan Dang Wangi nih...
penin... penin...


hahhaa.. ni la anak rusa si nani
yg baru tumbuh ekoq..


ni plak aku kene ligan dgn si Nani
sbb g kaco anak dia...
hahahhahaha~


aku dan kak emi..
dalam kete cable~

ni la muka2 yg bcuti dgn riang ria
tak ingat opis daaa...


ayaq terjun di Telaga Tujuh
cantek kan?

hangpa ingat senang ka nk bagi helang makan
tapi kak emi ileks je..
hebat ar kak emi!!!!



5 comments:

ermalina said...

wow.. menarikss... best nyaa...

eleh kak emi bg mkn helang replika je tu.. huahuahua..
eh kak emi pon baju tu gaks huhu

aizuemi said...

baju monyet tu kitorg beli sama2.. heheheh...

ade lagi gambo.. tak larat aku tgk gambo2 ni.. bnyk bnor~

pejal82 said...

jinak tol helang tue..hahahaha

ermalina said...

jinak sesgt.. haha
rindu langkawi.. lama suda ku xjejakkn kaki kt sana :P

ingt plak masa aku dengaq radio KedahFM dolu2...

Lautan Akan Nampak Gelora Kalau Ada Wanita Idaman = LANGKAWI !~

hihihiih

maro yg best said...

Rindu nyer nak menyedut oksigen yg bersih mcm kat ats gunung 2 kan..dah la pemandangan blakang pulau 2 cun...nak g langkawi lagik (x moa) nak p sipadan jom kumpul money kita serang sipadan