Thursday, February 26, 2009

Muhammad Adam

26/02/2009

Tahniah buat keluarga Kieran dan Kak Yang krn menimang cahaya mata yang pertama mereka. Alhamdulillah, sangat encem baby boy mereka weh, idung terpacak. Ape idaknye, ibu dan bapanya sama2 hidung terpacak.. Aku pegi mlawat dgn Kak Farry dan Kak Ira..


Baru je rasanya jmp Kak Yang on AM Krew vs Jawa Rangers aritu, tgk perut kecik je. tapi baby kua beratnye 3.5kg jugak.. uishhh.. beso budak2 skrg.. pasni aku nk tunggu Baby Ira plaks.. yeay~!



Saat paling ditunggu-tunggu, Kak Yang umumkan nama permata hati mereka, Muhammad Adam bin Mas Kieran. Dlm kepala aku, ingtkan si kieran nk hentam Muhammad Beckham, Muhammad Tevez.. upss.. sowi, aku gurau2 je.. ahaks~
Diharapkan sifat baik yang ada pada nama yang baik itu akan dimiliki oleh Adam. Semoga Adam akan menjadi anak yg soleh kepada Kieran dan Kak Yang. InsyaAllah.


Adam : Hi ibu, encem kan anak ibu?


Amcam? aku pandai kan dukung baby..
dukung je ar.. buat baby tak bleh lagi.. wakkakakak~


Atas permintaan, terpaksa buat sanggul kat kepala kak yang
wakakkaka.. jgn marah kak yang..


* Doakan semoga pasangan ini sentiasa bahagia sehingga ke akhir hayat *


13 comments:

pejal82 said...
This comment has been removed by the author.
pejal82 said...

tahniah to bro kieran & kak yang...

Hazniza Zin said...

comelnyer baby kak yang& kieran .. haha .. pndainyer zue pegang baby tu .. :P ..

aizuemi said...

kak ieja.. kak yang sebaya akk la.. hahhaha.. sila jgn perasan muda yek..

Eliss said...

dah selamat rupanya..hari tu baru nengok kat tv :D

Farihah said...

yeay...best2..comel2..saya sgt suke..lps ni tggu baby iera lak ..:D

aizuemi said...

elis
ade kak yang masuk tv ke?

kak farry
yup. still hoping dat baby ira kua on 22/5 .. huhuhu~

Farihah said...

zue..jgn harap ler....x nak same dgn kamu...harap2 kuar lagik awal...hehehehe

Anonymous said...

hehe...tgu dan lihat ye kawan2..

Unknown said...

tahniah kak yang & kieran..
comeynya Adam ;)

Unknown said...

zue -er ..er .. kak yang baya akak ke???ahahha .. wa ingt mmg wa muda lagi laaaa~ ;) :P

Yong Zahura said...

Yg penting, Adam birthday sama dgn gue!!

aizuemi said...

leza : she was born in 1982? sama tak? hehehe...


yong : tu ar sapal.. senang ko nk ingat kan?