Sunday, February 15, 2009

MyStarz LG

Minggu ini adalah minggu terakhir sebelum final..
Final MyStarz LG akan berlangsung
di PWTC pada 22 Feb 2009


Tiket final boleh didapati di Balai Pengawal Sri Pentas
[ huahuahua.. betoi ka? hentam sajalah ]


Sbnrnya, ini baru minggu kedua
aku pegi tgk konsert ni
sebelum2 ni aku tak pernah nk tgk pun


Realiti show muncul bagai cendawan busut selepas ujan
Honestly, aku pun ade unsur2 penat
Kalo diikutkan, lepas ni
berderet2.. OIAM, AF, Mentor... blablaaablaaa...


Tapi setakat manakah kualiti
bagi program realiti
yang ada di negara kita ini?


dan adakah ianya satu permulaan yg baik
bg individu yg ingin berjaya dlm industri ini?
ntah la.. aku pun tatau..


cuma aku berharap
jangan ada seorang lagi MAS sudey..
Harapan setinggi gunung,
tapi yang tinggal.... cuma lalang di tepi bendang..


cam biasa.. layan la gambo2 sepanjang event MyStarz LG ini..

opening.. lagu Lagenda ek.. ntah.. aku pun tak hengat..


aku datang konsert ni sebab pengacara..
Kak Anne dan Abg Naz..


Nashrin
sowi beb.. mmg tak besh.. aku ngantuk!


Wana
aku tabek sama lu.. besh besh..
ilang kejap ngntuk aku..
patut ar samad sgt suka sama lu...


Azri
so so je.. kak emi ske mamat ni.. wakkakakaka~


Cassie
oke jugak.. yg pompuan besh2 la jugak


Hairi
oke la.. tapi aku tak gemar peminat dia yg terlalu extreme..
ileks arrr.. bawak2 bertenang..


ni diaaa.. AZRI .. insan yg tersingkir di minggu terakhir..
aku pasti ramai yg kecewa..
rezeki tu ada di mana2...


5 comments:

iejaZin said...

kualiti artis bintang realiti??haha .. ada yg takde kualiti langsung dlm bab menyanyi .. tp maybe diorg masuk as batu loncatan utk masuk bidang seni .. kalau yg btul2 berminat&berusaha utk bidang ni takpe .. tp kalau niat masuk sbb nk glamer .. mesti tak kekal lama .. so .. TEPUK DAHI, Tanya HATI .. hahaha .. wa tukar itu peribahasa la ...

Aida Arisya said...

vote 4 wana..hikhikhik..nk vote feroq dah dapat dah..hahahha

ermalina said...

sian azri tekeluar disaat akhir.. blom smpat smpai pentas final.. huhu

jom tgk oiam plak pasni .. huahuahua.. nk tgk tomok :P

aizuemi said...

aku rasa.. aku tetap sokong kak anne dan abg naz.. wakakkakakak~

pejal82 said...

masing2 harap muke jer aarr bukan nak jual bakat..