Thursday, April 09, 2009

[ UiTM ] - Sonotnye Jalan-jalan Demo Sistem

5/4/2009

aku, maro, yana, sarah dan en hasni mewakili team iSIS-HEP ke UiTM Dungun utk Taklimat Sistem eHep Versi 2.0.. Berkumpul di rumah Sarah pada jam 9 pagi.. dengan menaiki Naza dan dipandu oleh En Hairi... kami pun meneruskan perjalanan...

perjalanan kitorg amek masa lebih kurang 6 jam kot.. dapat duk kat Tasik Inn dkt Kolej Tenggol.. oke la tu, aku sebilik ngn Sarah, si Yana + Maro duk sebilik...

then, aku tak ingat mn kitorg gi.. hehehe.. malam, makan kat kedai area2 tepi laut tu.. dgn yana mula berfalsafah di dalam van.. aduyaiiiiii.... layannnn~


6/4/2009

apo lagi.. busy dgn e-kolej.. alhamdulillah.. kebanyakan skrin da sukses..
petang lepas keje, kitorg lepak kat teluk gadong.. nnt gambo aku haplod.. tak pun leh layan kat blog si maro.. :D


7/4/2009

ari ni skrin eNR, aku present. berdebar jugak weh.. da lama tak public speaking ni.. berdebor.. ahaks~ tapi alhamdulillah, setel sumenye~ petang kami gerak ke KT.. mlawat Paso Payang.. hehehe.. time ni, tetiba si Sarah jadi kakak kitorg.. jgn jeles.. nape aku ckp jgn jeles? sbb Sarah blanje kitorg Kain Batik SpaQ sorg satu.. wakakkakakakakak~


8/4/2009

arini demo ePPKP.. yeay yeay yeay.. pastu kitorg gerak ke Machang.. perjalanan ke Machang amek masa 9 jam daripada Dungun.. hehehehe~ ape idaknye.. bnyk bnor mnyinggahnyer..
* baca blog maro gaks leh tak? *


9/4/2009

arini kitorg demo di UiTM Machang.. hari ni aku isytiharkan hari Demo Ekspress kitorg.. 3 sistem kitorg kena demo 1 hari je.. mmg Ekspress beb.. tapi ade sedikit masalah hari ni sbb nye hanya Allah saje yang tahu.. jangan risau, kitorg yg da join Kursus Stress tahu nk handle stress kitorg.. hikhikhik~ alhamdulillah.. segalanya tetap berjalan dengan lancar..


** tak larat nk tulis panjang2.. hehehhee~ bukan korang rajin nk baca pun kan? :P

8 comments:

maro said...

Nama driver kita yang dah tunjuk belang mengenakan kita tu EN KHAIRY...sesuka hati engkau jer JIJAH (a.k.a pengusaha bulu-bulu cafe) yer

aizuemi said...

wakkakaa.. ye ke? aku biasa ar.. tukar nama org ske ski aku..

jgn lupe... menu istimewa.. 'ikan bukan bukan'

Stan Kairez said...

Bestnya sambil kerja blh gi merayap... Aku dulu gi cawangn pun sorg2 jer. Nak merayap pun xde mood + X tau nk gi mna.

Yong Zahura said...

Aku pun suka jugak..

Dpt pakai MyVi...

Best!!...

Pakai lama sket, buleh??

Wakkakakaaa...

aizuemi said...

stankairez
sibaek la geng budak nakal sume ke dungun, lps ni geng budak nakal nk ke Sabah laks nih...

yong
ayah tanya ko da masuk duit AIZACK ke blom? aku da bayar duit IYNZ aku tu.. pakai elok2..

Sarah Syazwani said...

ade ke aku kata aku blanje kain batik tuh...xpe..tiap2 bulan aku jd ceti..ammmaaa...siap bwk payung..sapo x bayo..aku cepuk..leh ke..hahahah

aizuemi said...

yeay.. kitorg da bayar utang.. leh wat utang laen plak bulan ni~

Anonymous said...

hye.........
blh x trgkn sket psl sistem isis........
i really2 need to know about it......
tq