Wednesday, April 01, 2009

[ Aktiviti ] - Family Day PSMB

Kejap je da masuk bulan April.. cepat sungguh masa berlalu skrg nih.. aku pun da beberapa hari tak hapdet blog aku.. tak sempat la.. busy.. hmmm...

Banyak sebenarnya cite pasal weekend aku baru2 nih.. tapi ni aku cite 1 1 la..


Cerita Tentang Sabtu

Family Day PSMB.. geng Aqua hanya ada aku dan Ros sbg wakil.. geng laen masing2 ada hal yg tak dpt dielakkan.. aku gerak ke sana mnumpang kasih si Bai.. [ mls naek bas ]

dlm kete tu.. keje aku mngaco ank dia.. awal2 sibuk si Qasrina tu jeling2 aku.. lama2 tu, baru tangkap cintan ngn aku, siap leh nyanyi2 tu tak leh blah.. More Story On Bai's Blog... Anyway, perjalanan yg agak2 lama tu aku tak terasa pun.. sbb aku enjoy buli budak~!

Si Qasrina... kekasih lama..

sbnrnya 'abg Mahmud' aku tak follow skali.. so, rasa cam nk amek gambo pun malas.. tapi sempat gaks aku snap beberapa keping gambo... Usha gambo2 di bawah~


gambo aku takde? biasa la.. da nama pun aku yg snap.. so, jap.. aku g curik kat folder Mazuhan jap.. hehehhehe~ taraaaaa.. skrg da ade gambo aku.. Credit to Mazuhan + Hisyam


Aktiviti merendam di dalam air.. hehehhe.. jap.. nk share gambo.. lagi.. ni Credit to Pejal sbb kasi aku pinjam camera dia.. wpun xde gambo mnyelam pun.. wakkakaka~


Lepas berendam.. aku tak lepak lama, sbb ujan.. so.. tukar2 baju dan aktiviti "Mencari Sarah dan Zam tersembunyi" .. sibaek Bai tlg bagi no fon si Fizam [ husband Zam ].. kalo tak, mmg kalah la aku dalam game nih.. hehehhehe..

sementara lepak2 tunggu si Sarah + Zam tukar baju, aku sempat shoot gambo si kecik bernama Suri, paling sexy... budak ni anak si Sarah.. Jom layan sekeping 2 lagi gambo.. ;)


Jom Balek.. dan aku mnumpang kasih dgn org laen laks.. si Sarah ni le.. huahuahua.. tq to semua yek~ daaaa... aktiviti malam akan diceritakan di entry 1 lagik..

11 comments:

pejal82 said...

kamera aku tuk menyelam..tapi ko tak nyelam..ape daaaa..

Stan Kairez said...

Pejal, zu bkn x menyelam tp air x jernih sgt. so klau ambil gmbr dlm air, gmbr x clear la..

aizuemi said...

hehehe.. tu ar pejal.. sibaek aku ade backup.. sayang org yg backup aku tu.. ;)

Yaniez said...

comelnye suri tu... huhu...

Unknown said...

huhuhu comelnya..

miezaniera said...

'abg Mahmud' tu sapa zue? abg tkde tp 'adik' kan ada..hehehe mmg best family day kali ni..tahniah to every1

aizuemi said...

abg Mahmud pun tatau ek.. hehehe.. dia berkaitan Ah Mood jugak~

mmg comei budak ni.. siyes beb~

azuera said...

ah mood xde sebab bdk2 havoc x pegi ker? relax laaaaaaaaa....stan kan ada...kitrg serah kat die jer...sayangkan..wakakakakakaka...

aizuemi said...

hahahha.. ske ati je ek wat statement..

pejal82 said...

zil...bagus2 bg pihak..hahaha..zue..wah...skg sudah ader org backup arr..

aizuemi said...

wakkaka..kalo dia tak backup.. mmg dia senget ar..