Saturday, April 04, 2009

[ Aktiviti ] - Reunion Geng Tanah






Ahad selepas BBQ.. aku ade aktiviti laen plaks.. iaitu Reunion Geng Tanah di Sg Congkak.. Tempat berkumpul kitorg di rumah Kak Ruhy.. dan kami ( aku dan kak ayu ) adalah peserta terawal.. wpun kami adalah peserta yg sesat.. hahhaha~

alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.. yg penting si Nabila hebat membuli aku, adam yg takut air da kurang takut.. husna yg da makin berat utk aku dukung.. kak ayu di'skandal'iciouskan dgn si pian ( sibaek bkn aku ).. zuhair yg sgt peramah.. abg am yg semakin membulat.. k ruhy yg smakin kurus.. k zihan yg masih ske mrajuk.. k baya yg kurus dibuli nabila.. farid yg maintain.. abg din yg masih nakal seperti dulu.. pian dgn gaya mat smartnye..

miss u all much~!

3 comments:

miezaniera said...

comelnye budak kecik tu..senyum cam org besar.kemain lagi..

~iyn~ said...

sket nye gambar..

aizuemi said...

mmg pun bai.. mcm org besar betul.. sdangkn baru bape bulan tu..


kak ira.. nk gambo tgk kat mukabuku