Friday, April 03, 2009

[ Aktiviti ] - Celebrate Earth Hour

setibanya aku di Shah Alam selepas pulang daripada Sungkai... [ rujuk entry sebelum ini ], aku terus tiba di umh kak long dgn bantuan Kamil dan Sarah.. then kitorg dgn cargasnya gerak ke rumah Sabrina..

Org sambut earth hour.. kitorg sambut gaks.. tapi bikin bbq.. hehehhe.. so, tercapai tak agknya matlamat penyejukkan bumi tu? hmmm... mcm tak je.. kepanasan ayam, sosej, udang dan sotong bbq kitorg pun da bikin bumi ni panas.. kihkihkih~

jom layan gambo sekeping dua.. cam biasa ar.. gambo aku tetap takde.. heheheheh~





3 comments:

Ermalina said...

wooo... sdapnye :/

pejal82 said...

asal aku tgk terang jer..biler nak gelap gulita??hahaaha

aizuemi said...

shh.. pejal.. kitorg bukak 1 lampu je, tp kan baru blajar setting waktu gelap, so nmpk cam cerah je.. tpaksa bukak sbb kalo tak ayam rentung beb.. kihkihkih~

erma.. mmg sedap.. kitorg mkn smp tertido n terbabas smp pagi.. ahaks~