Friday, March 13, 2009

And her name is iynz

and diz is my iynz..
da lama aku beli kete ni
Januari 2009
tapi baru skrg aku kenalkan iynz
kenapa?
ske ati aku ar.. kete aku...

knp nama dia iynz?
( tak tak.. jwapan dia bkn ske ati... anda silap)
jawapannya...
Lu Pikir La Sendiri~ ahaks~


Isi perut iynz..
yg tak pernah aku intai selama 2 bulan ni...
selama ni aku suh je Mekanik Perodua
utk godek2..
Sian iynz...


Dalam kesibukan aku mandikan iynz..
tetiba datang segerombolan budak
6 orang je pun..
tanya ade spanar ke tak..
aku bagi spanar, tapi size tak kena
rupa2nya bebdak ni member skolah si Danial
ade lagi budak yg supan dan berbudi bahasa
tatau la kalo dgn aku je diorg supan..

tp diorg datang2 bagi salam pangge aku Pacik..
ada gaye orang tua sedang cuci kete ke aku tadi?

k la adik2.. semoga kesopanan teras kejayaan korang
jangan jadi mat rempit plaks lepas ni





5 comments:

Stan Kairez said...

apsal hitamkan no plat? takut Along cari ker? Bebudak tue pnggil ko pakcik? wakaka.. diorg salah tgk or ko yg salah dengar?

aizuemi said...

hahaha, wa takde hutang2 Along.. hutang bank je 9 tahun.. huahuahua~

iejaZin said...

apa jadik dgn kelisa hitam???

aizuemi said...

AIZACK ( kelisa itam ) ade dengan abg ipar.. guna angkut ank2 buah ke nursery~

Yong Zahura said...

Bila laa itu kelisa hitam nak bertukar mejadi myvi biru ek??

lalala~