Wednesday, March 04, 2009

AM Krew vs Jawa Rangers

aku cuma nk kongsikan beberapa keping gambar sempena Telematch antara HotFM AM Krew dan HotFM Jam ( Jawa Rangers ) di Tasik Titiwangsa pada beberapa minggu sebelum Big Jam.. biasa ar.. lewat tempek... tapi diharap gambar2 ni masih enak utk dikongsi..

Pasangan AM Krew : FBI dan FAFAU
[ gua memang sokong AM KREW ]


2 Budak Jawa : Kieran dan AG
[ sowi kak yang... den tetap sokong AM Krew ]


Brother A : Fara, larat tak angkat pakai tangan tu?
Budak B : Kak Fara, apsal tak pakai kaki je tendang.. kompem STRIKE!


Faizal : amcam? besar tak muscle kat perut i?
Fara : ala... besar lagi drumstick ku ini...
Ikhwan : lengan ku lagi besar la Fara.. ni baru lengan tau~
Leya : sape nk lawan PERUT besar? ada berani????
AG : ehem... alamak, betis aku kecik je la.. kalah la camni...


Cuba teka, siapa dia?
korang rasa dia ni Fara ke?
tgk betul2....


kak.. copek kak..
den da ponek kipeh2 ni..
den tak suko kipeh2 ..


1 comment:

iejaZin said...

hahaha .. gmbr kelima tu mmg konpem fafau .. ini ke gmbr yg zue ckp dh mcm pengganas tu???hikhikhik~