Sunday, October 10, 2010

[ TAG ] - Bersama Budak Kecik


Setahu aku .. diorg ditag kerna mau masuk Contest Bersama Si Kecil.. tapi aku ni bukan jenis masuk contest.. dan kalo aku nak masuk pun.. tarikh sudah tutup.. hehehehe~ gambar kat bawah ni aku kidnap dari blog Darwisy.. anak kepada member kamceng aku waktu sekolah dulu.. Ni gambar di rumah Shasham.. hari ke-3 aidilfitri.. Muka Darwisy sgt ileks jer.. tensi aku.. dia tak takut pun.. huh~!




aku tamo tagged org ag.. sbb contest ni da abes.. 





7 comments:

Unknown said...

ko mmg suka terbalikkan dak kecik yer??
nasib ko dah besar..muahaha

Atia Adina said...

zue...kalo dah ada anak sendiri...mesti anak zue lasak kan????sikit punya ganas ha...suka nor terbalikkan bdk kecik

Eliss said...

abesla anak ko nanti !

aizuemi said...

et
kalo aku masih kecit? ko nk wt pe?

k ad
ahaks.. lom tau ag.. we will see..

elis
ko nk bls dendam ke? aku lom pnh buli ank ko ag..

Hazniza Zin said...

zue suka terbalik2 kan budak?
akak suka lambung2 budak .. then buat2 nk jatuh kan budak .. hahahah .. tp pelik .. budak2 yg akak buat camtu . .kbnykannya suka~!! ingtkan nk bagi takut/ nanges~

Unknown said...

hah!!pembuli anak aku nihh..dah la buli..siap kidnap topi dar..nseb ko baek sbb aku x tertgk scene ni.tp dar best..dar ckp dlm ati "ade aku eran".hahaha..

aizuemi said...

k ieja
hehhee.. saje je nk wt bdk tu nanges ek? oOOooo.. tantoiiiii....

mama darwisy
ileks ar beb.. topi tu bon hok suh kidnap.. segala²nya salah bon.. dar wt2 macho tu.. ade awek cung sbloh yer..