Sunday, October 31, 2010

[ Me ] - Saya Sayam Bam Bam..

honeshly.. ( honestly ejaan betulnye )... sy sgt ske dgn bdk nama Qasrina Batrisyia a.k.a Qah a.k.a Shina a.k.a Bam Bam nih... mama dia cakap aku adalah artis favourite Qas.. tp, rasanya aku yg ske dak bam2  nih..  muhahahha.. 

neway, dia shangat beshar bila aku dukung dia.. sgt tembam dan... dan dia shangat lawak bdknye.. dia shuke buli aku.. hehehhe.. sbb aku takleh buli dia.. tak larat nk tonggang terbalek mcm si Dania.. rujuk entry Dania diuli... hehehehe~

ni gambar shaye dgn si Qasrina nih.. sy chilok dr blog mama dia.. http://miezaniera.blogspot.com

gmbr kami swaktu di Padang, Indonesia..

sebenarnye.. shaye nk cite yg kami g dinner seshame dkt Tanjung Harapan.. dgn penuh harapan kami ke sana.. dan.. alhamdulillah.. sodap den melantak ketam masak pedas ( en amin dan en suami makan dgn penuh selera ), ikan siakap 3 rasa, udang goreng tepung ( i like dz one ), tomyam sotong,  sotong bakar ( kecut, tak bape nk besh.. ).. apo lagi ek menu.. raso itu ajo.. thanks to Papa Qasrina sbb banje kami.. lenkali blanje ar lagi.. hoyeeeehhhh~

Ni ade sedikit gambar di tempat kejadian.. 







hahahha.. takde pun gambar ngn Qas waktu mkn nih.. sbb aku lak segan2 nk amek gambo.. tatau la bakpo..







7 comments:

Ermalina said...

adeiii lapaq tul perut ana tgk tomyam tu.

aizuemi said...

kami pangge tomyam mangkuk besaq~

miezaniera said...

huhuhu bilo maso ko amik gmbor makanan tu zue..nape cam tk perasan je..erk..ko segan nk amik gmbor ngn dak bam2? mushkil he..huhuhu thanks sbb bw kami ke sana ;D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ko bikin aku terliur daaa..dan2 tu aku mengidam boleh? :p

aizuemi said...

bai
ko ralik mkn.. mn nk perasan da..

elis
ngidam? ko ngidam? roger encik suami anda utk bw anda ke sana..

wANieYZ said...

wah..cedap nyer makanan...tiba2 jdik lapar lak..heheheh

aizuemi said...

jom waniey.. ko banje aku mkn kt momen.. bley?