Sunday, August 23, 2009

[ Me ] - Pesanan Ringkas

Perhatian :

Blog ini adalah hak milik mutlak AKU ( dan of coz blogger.com ). segala content yg ada dlm blog aizuemi.blogspot.com ini adalah berkaitan dgn life aku, diri aku dan segalanya2 AKU. so, QC ( quality control ) sama skali tidak diperlukan di sini. Sesape yg tetiba tawar diri sendiri utk jadi QC blog ini, sila amik langkah bijak iaitu dgn --> TAK PERLU BACA BLOG AKU.. Ske hati aku nk tulis ape pun selagi aku tak MENGAIBKAN orang dan ia takde kaitan pun dengan KAMU.. kalo nak follow, follow je, tapi BUKAN HAK KAMU utk MENGHALANG apa yang aku nak tulis. nk komen pun dialu2kan..


kalau sesiapa yg terasa dgn apa yg aku tulis, ternyata ianya terkena secara KEBETULAN atau TIDAK SENGAJA. bak kata orang dolu2, siapa makan cabai, dia rasa pedasnya.. So, sendiri mau ingat la.. tidak timbul istilah TIDAK RESPECT dalam blog aku sebab aku hanya kutuk direct orang yg betul2 salah je bagi aku..


pesanan paling ringkas.. TAK SUKA JANGAN BACA!


Yang Benar2 Bengang,
AIZUEMI

2 comments:

Anonymous said...

wahh..pedassnye..sabo2..hehe..

aizuemi said...

saya cuma bengang pada insan yg sibuk2 suh saya delete entry saya.. sedangkan entry itu tiada kaitan hidup dan mati dengan dia...