Tuesday, April 27, 2010

[ Me ] - Penting Sangat Sangat Sangat!!!!!

yezza.. betul.. sgt2 penting.. bila aku tulis di blog ni.. ini tanda aku berani mati sbb aku tau kekadang ayahanda tersayang aku akan baca blog aku.. huhuhu~ tapi.. ini sangat2 penting.. jangan ayah tembak aku bile dia tau nanti sudah.. huhuhuhu




:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

V






yeee.. memang penting.. sebab akhirnya aku berjaya mendapatkan ROADTAX utk IYN.. akhirnya IYN dpt bernafas dengan tenang.. tanpa perlu takut kepada ENCIK POLIS dan ENCIK JPJ.. hahahhahahahha~ hoyeeehhhh~!





selama hampir 4 bulan aku bergerak secara berani mati.. kerana :-

1 ) Menunggu kesempatan bayar saman
2 ) Menunggu Insurance Executive aku yg pening sbb 
hampir 4 bulan baru aku bayar saman aku siapkan roadtax
( document da ilang ke mana sbb lama sangt aku tangguh )

3 ) Menunggu masa terluang nk g amek Roadtax ni setelah siap..



thanks to my Bear sbb tlg amekkan sebentar tadi.. ehhehehehe.. arapkan aku? mmg tatau la brapa lama lagi IYN akan bergerak secara berani mati.. 

9 comments:

aidanisme said...

hebat la.. aku sehari lewat pun dah menggelupo.. hahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hebat kamo.buleh aku jadikan kamo idola?Comment moderation ?aku tak suka.

miss nina said...

huhu..saya seminggu lagi roadtax nak mati pun dah gelisah.

hehehhe..yakin boleh lak aizumie ni

Ermalina said...

uishh.. hebat hangg

Ad said...

weh...mmg berani mati sungguh bdk ni....ish lah...kalo akak...risau tahap gaban dah....

Along said...

along paling lama 3 bulan. KO MEMANG NAK LAWAN AKU JE KANNNN?

aizuemi said...

sy kamikaze.. tp perasaan ketika tiada roadtax sgt berbeda..

skrg kereta wa KEMBALI SENYUM~

~iyn~ said...

bukan salah akk kan lambat byr saman tu?? :D

aizuemi said...

hehhee.. bukan2.. hehehhee.. syyyhhhhhh~