Tuesday, June 02, 2009

[ MyJob ] - Ain dan Ahmad's Wedding II

Ni beberapa keping gambar hasil daripada tembakan aku ... enjoy ye kawan2..

Si Ain ni.. mula2 tamo amek gambo kat public.. malu la apo la.. alih2 dan start kena 'tembak', terus dia oke.. tak heran da dgn org2 skeliling dia.. dats good dear.. rasanya kene mula mnembak baru u oke.. hehehhe~ Si Ahmad, senyum xpernah lekang dari bibir.. easy to work with.. fotogenik dan sangat besh la korang nih~ 








* Ummi ayah.. nak kawen!!!! *

10 comments:

miezaniera said...

huhuhu gatai hang ni no..sabaq2 la skit..nice picture..gud job ;D

emilia said...

mmg dah gatal pun...hehehe

ZzamzZ said...

keke boley thn gatai gak bdk sorg ni..

Stan Kairez said...

Tunang siapa la yg gatai nk kawin nie yerk? wakaka

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kawen laa cepat2...:D

ainaziz said...

hehehe..thanks zue...
korang pun mmg sempoi..hehe :D
tak sabo nk tunggu gambo lain..

hah..cepat ckp ngn tunang ko..suruh hantar rombongan..:)

Yong Zahura said...

Haha~

Baru ko tau mcm mana perasaan aku dulu, mau kawen sama abg ipar kesayangan korang skrg tuh...

Ermalina said...

haahaha cpt la kawin.. ;D
nk tgk ko sanding plak hehe

pejal pon ikut turun pegi melaka? huhuhu

aizuemi said...

tq kwn2.. mn de aku gatai.. tapi kalo esk leh kawen, mmg esk jugak aku kawen, wakkakakka~

pejal dan zaem follow g melaka.. tembak2 bersama team saycheese~

pejal82 said...

cepat2 la kawen..ahakzsss...gi menembak la esah...