Sunday, January 18, 2009

Setitik Kata..

3 entry skaligus.. biar betik cik aizuemi.. betik la nih...

aku da lama tak gunakan blog utk menyampaikan isi hati aku.. nmpk seolah2 aku da takde ape plak nk diluahkan kan? hehhee.. bukan takde.. tapi aku rasa cukuplah bila ianya betul2 perlu diluahkan, baru aku luahkan.. mcm hari ni.. ahaks~

kadang2 kita terlalu emotional dlm mbuat keputusan or bertindak.. aku tak nafikan aku pun sama.. susah nak lari dari perkataan "EMO" nih~ dah agk2 sebati dgn acuan hidup aku..

sebenarnya.. bnyk yg xdpt nk diungkaikan.. terlalu peribadi.. terlalu perlu disimpan dalam kocek sendiri.. especially bab2 berkaitan perasaan.. begitu juga dengan tentang masalah dengan kawan2...

apa yg kita / org lain buat, masing2 ada alasan tersendiri.. tak perlu kita persoalkan.. cukuplah kita biarkan dia dengan keputusan dia.. YES or NO dari dia, terima je a dgn hati terbuka..

menjaga hati? susah.. tapi kita tetap cuba yg terbaek utk menjaga hati insan2 di sekeliling kita.. itulah yg kita mampu.. buangkan EGO, tak perlu nak ego.. juz have fun and enjoy ur life~

andai ada tersilap kata
ampun dan maaf yg aku pinta
andai ada tergores hati,
jgn dipendam seorang diri

k lah.. "let by gone, be by gone" .. always put that quote in mind..

6 comments:

Stan Kairez said...

Bila baca setitik kata dr ko, tiba2 rasa cam nk nyanyi lagu Menjaga hati. Jom nyanyi sama2...

iejaZin said...

luahan rasa seorg yg bernama aizuemi~ ;D

pejal82 said...

aku kadang2 emo jugak...nampak jer cool..dalam hati sape tahu...

aizuemi said...

zil.. bleh2.. jom nyanyik~!

iejat.. skali skala je.. hehehe~

pejal.. budak EMO.. jom cari baju budak EMO laks.. huahuahua~

pejal82 said...

ader ker baju budak emo??elmo ader arr..jom carik!!!!!

aizuemi said...

aku da ade baju ELMO~!
aku bli waktu kat langkawi aritu~