Tuesday, September 02, 2008

:: Salam Ramadhan ::


pejam celik... Ramadhan tiba lagi.. aku telah mensia-siakan Ramadhan aku yg lalu, tidak mungkin aku ulangi kesilapan yang sama utk Ramadhan ku tahun ini.. Semoga Allah melindungi aku drp mlakukan cacat cela pada ibadatku tahun ini, AMIN~

oke.. aku sekarang ni tgh usha 1 lens Canon yang agak menarik.. nak kata mahal, takde la mahal, nak kata murah, mahal jugak la bagi org berpendapatan mcm aku ni - EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS..

inilah gambonye.. heheheh.. ni target aku yg sepatutnye aku capai dalam tahun ini.. kang ade yg 'korban BALI' sbb nk dapatkan bende ni kang..
RM950 je latest harga dia.. daripada aku angkat tamron or sigma nye lens, baik aku terus angkat ORI CANON.. kan kan kan?

Canon 55-250mm is x considered as a fast lens. tapi bagi aku yg tak pro ni oke la, sbb dia agak kecik, ringan dan ekonomi.. tak kisah la kalo or lain tak rasa lens ni menarik.. ahaks~


k la.. nak lik umh.. riso jln jem kalo lik lmbt2 (hakikatnya aku dh tau pun akn lewat... ahaks~)

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERBUKA PUASA PADA WAKTU YG DITETAPKAN~!!!

No comments: