Thursday, September 04, 2008

:: Blog Pagi-Pagi ::


salam di pagi hari...
nape tetiba aku blogging di pagi hari? pelik kan? hahaha.. takde pelik pun.. sebenarnya hari ni pagi2 buta aku nk mluahkan sedikit kesakitan hati aku.. [
bulan2 poser kene sabar, sbb sabar la den tulis kat sini dan den tak ngamok2 ]

wuaarghhh... bgun sahur hari ni dgn harapan dpt makan ns goreng sardin, alih2 nasi kitorg masak semalam diattack semut.. [ diorg pun nak sahur gaks ].. so terpaksa la kak emi masak nasi sekali lagi.. aku? aku tlg cari
REMOTE.. haaa.. sebenarnye bukan nk mgamuk sbb semut hurung nasi, tapi sbb remote ASTRO aku ilang...


cuba bayangkan, ke mana hilangnya remote astro aku tu? bayang... bayang... cepat bayangkan... last nonton tv bukan aku.. adeh, lemau gak la kalo ade org lain wat masuk bilik sendiri.. mmg lemau.. ya amat2 lemau.. nape lemau? tu bukan tong tong duit sesama, tapi installation dan payment bulan2 kompem aku yg bayor.. xde aku mintak duit org lain pun..

tapi takpe la.. harap2 kang dia pepandai la kuarkan remote tu.. takkan aku nk mintak --> "
bleh aku nk remote aku balek?", "remote yg kamu wat masuk bilik kamu tu, bleh pulangkan tak?" "mana remote aku?" ahaks~ mlampau lak bunyinye.. aku kalo dh nk ngamuk, mmg la ayat takde yang cantek2 dah.. [ bulan2 poser ni bila nk berubah wahai aizuemi~] tapi.......


"mengawal kemarahan... kawal.. kawal..."
"iblis dan syaitan kene ikat, tapi nafsu ada lagi..."


dan disini aku sertakan satu doa untuk diri aku sendiri, semoga aku akan digolongkan dalam golongan orang yang bersabar, insyaAllah... Doa Untuk Menjadi Orang Yang Sabar... [diciluk dari blog : http://manchuping.blogspot.com, syukran... ]



AMIN~!


No comments: