Sunday, September 14, 2008

:: Majlis Berbuka Puasa Bersama FBI ::

Semalam aku join majlis berbuka puasa bersama dengan Faizal Ismail (FBI) + Ejen2nye... Lokasi di mana kitorg berbuka adalah di Restoran Molek, Seksyen 7, Shah Alam..



Aku tak de gambo beramai2 nk taruk kat sini.. so, aku taruk gambar kejadian yg menimpa ISAAC aku semalam.. uhuks.. tayar pancet lagik~!!!!! Thanks to Sapik coz tlg longgarkan nut2 pada tayar aku tu.. yg lain2 yg meramaikan majlis memberi sokongan juga ku ucapkan terima kasih.. :D

aku update kat sini : 


hi tawan2... aku nak hapdet pasal gambar ni je... inilah gambar yang aku kebas dari www.budiey.com . Arap encik Budiey tak marah.. [ den tolong promote lagi nih ].. more info @ ulasan tentang majlis ni dekat web dia.. 

nampak aku tak? kalo tak nmpk besar2kan mata sbb kali ni aku duduk di belakang... bukan di depan.. :D

No comments: