Thursday, September 25, 2008

Pengalaman Jual Nasi Ayam....



gambar di atas ini adalah bukti aku ada pengalaman menjual nasi ayam bersama leya di Hotlink Walk, Kuantan.. wakakka.. leh masuk dalam resume nih... sila rujuk blog leya untuk baca story mory nye...



pengalaman yg tidak dpt dilupakan pada ..  aku start dari sahur bersama FunCorner~! Jam 3 pagi.. setelah geng ASAC + adeq + bun + hans tbungkang di rumah sabrina, kitorg bangun utk ke Kg Baru.. g amek blitz + jumaat + pejal dekat dpn library pastu terus ke kedai makan.. aku tak ingat la nama kedai makan tu, tapi yg pentingnye, kedai tu...hmmm.. terkezut beruk dgn kehadiran kitorg.. ape idaknye, ramai beb... si Zul Garang pun ade gaks.. cayo lah~!

okeh.. lepas sahur, kitorg terus gerak kembali ke umh si sab.. apo laei.. tido la.. rest2 kan diri sebelum gerak ke kuantan.. apo bikin kat kuantan? apo laei kalo bukan ke HotFM Bazaar Ramadhan bersama Hotlink~ 

Ceed + Hans drive dari KL - Kuantan.. tak lama pun.. kitorg siap leh g jengjalan kat teluk cempedak dulu sebelum pulang ke umah hans.. sempat lagik tgk Melodi kat umh dia.. then.. hmmm.... kitorg bersiap ke Hotlink Walk.. 

tetiba cam malas lak nk cite panjang2.. sila la melawat :-


segala gambar aku dh taruk kat fotopages aku... so.. selamat melawat di sana la plak yek...

No comments: