Tuesday, September 02, 2008

- dy/dx aku dulu dan sekarang -


Seronot dapat tgk lik gambar2 lama... hehehe.. especially tgk aku waktu suci murni lagi... hati lom tercemar... cute jugak aku nih waktu kecik, sekarang je dh tak berapa nk cute [nk ckp auta leh tak???] ... ahaks~


Inilah aku sewaktu aku berusia tak sampai setahun kot... tembam? ( until now.. ye ke?)


ni plak waktu aku sibuk nk tayang gigi aku.. kihkihkih~ ape? bangga oo time tu gigi ru tumbuh~


ni aku tak sure umo bape.. tapi time ni dh ada bibit2 bermulanya karier sbg seorang gangster..
[comotnye mkn eskrem]


dan.. inilah dia... budak kecik yg dh start jadi gangster.. ni gmbr aku bsama kakak aku.. tgk dia cam supan, tapi aku mcm cipan~
[ kenangan di Cameron Highland ]

kak yong : malu aku ade adek cam hang!
aku : alaaaa... ileks ar.. aku panjat palang je.. ummi ayah tak nmpk nih~



dan inilah aku... alhamdulillah.. membesar bagaikan juara... ahaks~!

p/s : sebenarnye banyak lagi gambo2 aku waktu keck yg aku nk taruk... tapi... hehehe.. lenkali ar...

Fakta : dulu bapak aku cakap aku waktu kecik CERAH... tapi sekarang aku dah gelap...
Auta : dulu bapak aku cakap aku tak kuat nanges... sekarang pun sama...


No comments: