Wednesday, August 04, 2010

[ XTVT ] - Induksi Umum 135/2010




aku malas nk cite panjang..
yg penting kesimpulannya sgt best dan syiok~!

aku nak share gambar..

mira : penghuluwati atau lebey dikenali sebagai PENGHULI~
ira : kau lah BUNGA yg membuat aku ketawa bdekah dekih~
yana : jgn wat skandal.. ingat tok laki mung.. wakakkakak~
sura : si lonjong.. boxer ko da basuh lom? hahhaha~




aidah, linda, zaidan dan aku

group 9 : ATOM

kekurangan seorang ahli kumpulan

dlm proses pembikinan drama 5 babak..

berliburan di Teluk Batik


Itu Rabita Punyer.. Ini Aku Punyer.. 

waktu sukaneka..

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sempat ke teluk batik tu..haihh..patut laa laki mung moyok ajer..bini induksi :p

Atia Adina said...

nama sampai 3 baris....

-ad-

army4war said...

ko datang lewat 2 3 hari.. tp tak pe.. kehadiran ko dan barang2 membotakkan kepala memang sangat dinanti nantikan.. penghuli pun penghuli la.. janji aku leh tido dalam dewan hahaha.. paling best.. kita semua memang sangat happening!! i loike~

iera said...

Sungguh seronok..tiap2 mase bergelak ketawa.walaupun penat,tp hati hepi n terhibur..hahaha..walaupun BUNGA,ku sungguh bangga dgn diriku sbb dapat mghiburkan semua..hahahaha..jgn smpai wady dapat video tu dah..alamakk...

aizuemi said...

elis
sempat.. kitorg smpt huha huha di teluk batik.. utk pengetahuan, kitorg sempat berurut di manjung..

k ad
hehehe... 3 baris baru tu..

iera
hahahha... ye ar.. ko ar penghibur~

aizuemi said...

mira
hehehhe.. kehadiran aku menambah seri dan kesengalan di sana.. kan kan kan? wpun hakikatnye aku sangat skema~

army4war said...

aku agak takjub, ko agak skema.. but its ok bebeh.. u r rockzz!! i loike~ kipidap!!