Sunday, August 29, 2010

[ Contest ] - Contest Happy Moment



contest anjuran Ayuni84 sempena pembukaan blog nya


Tarikh Tutup :
26 September 2010






agk menarik tajuk Contest kali ni. aku xpernah skali pun join contest yg ade kt dunia blogger nih. ape salahnye aku share salah satu dari saat kegembiraan aku.. so meh nak share moment yg menggumbirakan aku sepanjang aku bermain futsal. gambar di atas ni menunjukkan betapa riang rianya kami player futsal UiTM Shah Alam (Staf) .. first time kitorg berjaya ke peringkat Separuh Akhir. walaupun kami hanya dapat tempat ke-3, tapi keseronokan dan kegembiraan kami tak dapat digambarkan. semangat berpasukan yg sangat tinggi.. johan pun xde pose cam kitorg nih.. bg kami KEMENANGAN bukan segala-galanya, tapi keseronokan dan kesungguhan ketika di atas padang memberikan kepuasan yg maksima buat kami.. I MISS THIS MOMENTO sangat2.. 

aku - no-4 dari kiri.. yg agk2 kecik bertopi dan bertudung..

2 insan yg aku tag : iejat dan missnina



2 comments:

army4war said...

hahaha... nice photo!!

aizuemi said...

tq beb.. bnyk ag aksi senget sebenarnye.. tp.. ni paling supan.. hahahhahha~