Thursday, December 25, 2008

waaa.. ari ni so damn tired
but i really enjoy my day~

1st...
going back to my kg in Johol..
rekod baru
Serdang - Johol
aku bikin 1 jam aje...
mengejutkn jugak la..
aku tk pnh wt rekod cmtu

2nd
smp kg jmp ahli kluarga aku
baru terasa gumbira
aku x ske lik kg
but ari ni
aku rs hepi ngn kazen2 aku

3rd
fazil bjaya ke kg aku
nice try..
mmg pantang dicabar
awal jgk dia smp
tq for coming
dan... hahahhaa...
dan aku paksa dia makan KAMBENG
ape gile dtg jauh2
KAMBENG tak makan~


4th
Eizz Zikri dh botakkn kepala
syukur...
paling best bila dia
lentok ats aku dan
tdo sangat lena

5th
abes majlis bcukur
kitorg g mandi sg
yeay~!!!!
da lama tak maen air sg
last ntah bape tahun lps...

6th
jumpe adik aku
bagi daging kambeng +
gulai udang cendawan
dh maghrib2..
mls nk jmp dia lama2

7th
hehehehhee
jumpe KAK CHE SUE~!!!
hari ni bday dia...
dpt jgk celeb ngn dia
dan thun ni celeb dgn housemate dia skali
hehehhe...
xplan.. kebetulan~
( aku saaaaaaaaaaaaaangat hepi )



hmmmmm...... agk penat..
tapi masih di sini
mencoretkan skadar xtvt pribadi
pada 25hb dec tahun 2008 ni


[ mode : tetap happy even ada rasa sakit hati ]





[ mode : tetap happy even ada rasa sakit hati ]

No comments: