Thursday, December 25, 2008



Happy Birthday Kak Che Sue

ingtkn tahun ni dh tak dpt nk celeb
tapi syukur...
alhamdulillah.....
jumpe jgk kita smlm kan?


sowi che sue
tahun ni xde adiah
juz a few magic trick je
utk hiburkan akk
hehehehhe...
[ itu pun kalo akk terhibur.. kuang kuang kuang ]


hmmm...
teringat plak waktu awl2 knl k che sue
hahhaaa.. ada gaks kkawan dia
xbg dia rapat ngn aku
hahaha..
jahat sangat ke aku?
hmmm............
[ lu pikir la sendiri ]


tapi
aku tetap kawan ngn dia..
sbb aku anggap dia kakak aku
and until now
kitorg tetap KAWAN


[ yang pastinye~
kita kene paham konsep berkawan ]



Jom Layan Lagu 1.....

Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


4 comments:

ermalina said...

sedapnya kek !~

aizuemi said...

yg pastinya..
ko takkan dpt kek itu~!

wahahahhaa~

hazniza said...

wah!! che sue .. lama sudah tak jmpa dia .. tgk gmbr pun jadi la .. kem slm kat dia ye ;)

aizuemi said...

ble la korg nk leh ketemu nih?
hehehe.. cam lama gilerk je korang tak jmp~