Sunday, November 02, 2008

raS.A.SeD.i.KiT.Leg.A

kak emi.. huhuhu.. marah lagi ke? aku gurau kaso la plak ngn dia ari jumaat aritu.. huhuhu~ jgn ar maroh2 lagi.. aku time tu tak fikir panjang kot.. tu tersalah gurau tu.. ampunkan saya penunggu gua.. huhuhuhuh~ semalam aku call, langsung tak dapat.. tapi sibaek tadi dia angkat..

aku dh tebas sikit semak samun aku .. walaupun biasa la.. tak sume semak dalam life aku bleh aku tebas, kekadang kene pakai racun lalang gaks.. hopefully itu semua yg akan mematangkan aku.. yg bestnye, ade sumone yg support aku dari belakang.. siap kasi mesej katakan aku cool.. hahahha.. bab handle2 masalah camni aku mmg cool.. wpun sebenarnye aku berapi.. sebelum handle masalah, kita kene makan mat cool.. barulah cool.. kihkihkih..

arini futsal.. jadi lauk.. friendly ntah dgn sape ntah.. adeh.. 11-1.. hikhikhik.. mmg malu beb.. tapi tak kisah ar.. 1 tu aku yg score.. kihkihkih.. nk praktis duduk depan ar.. mo jadi striker berjaya.. agak2 tercapai tak? kuang kuang kuang..

k la.. dah lewat.. nk layan cite plak.. main game Geo Challenge dah berjaya potong markah Erma.. wakakkakakkaka .. erma musti bekerja keras nk kalah kan aku lepas ni.. jgn lupa katam atlas.. :D

oh ye.. aku terjumpe gambar di bawah ini daripada iluvislam.com.. semoga menjadi satu peringatan dan kekuatan kepada diri aku dan juga kalian.. insyaAllah~


No comments: