Sunday, November 09, 2008

Friday

aduh... jem teruk di Federal.. semak betul tgk kete bnyk2 nih.. upenye2 ade eksiden b4 tol batu 3.. semak ... mmg semak.. kete dh ke tepi.. yg masih jem tu kenapa???!!! apsal prihatin tak kene tempat rakyat2 MALAYSIA oiii..

sempat jugak amek erma dan terus gerak ke PWTC.. cam biasa, park dkt Hentian Putra (betul ke? ) then bergerak.. tembak2 di red carpet~!!! ayuuuh~! hehee.. red carpet ape? lupe laks.. aku g tgk Anugerah Skrin 2008 la.. so.. sempat la tembak2 sket.. i like~!

dan mcm biasa.. lupe bawak batt lebih.. kes tukar2 beg ar nih.. so, waktu event takde gambo mlainkan gambo pejal tahir.. aznil dan..... ooopening~!


Saturday

pagi aku gerak lepak opis.. ingatkan bos in.ta.ke ade, alih2 aku sorg je.. cisss, tipu tertipah.. tak kisah ar.. then lps daripada tu bos is.is.ver.2 datang, alhamdulillah.. dia penyelamat aku~ hehehe.. aku tak leh lama.. aku stay opis dari kul 9.30 - 1.00++ jugak.. sedangkan dh janji ngn ceed nih.. tak sempat nk makan ngn k emi, luckily dia dh readykan bekalan nasi goreng utk aku.. dapnye.. tq kak emi..

smp kat the curve around kul 2++, setelah bkumpol.. kitorg gerak ke RedBox.. yeay~! bermulalah aktiviti Karaoke Bersama Ejen FBI, bahagia betul.. bilik besar, siap ade pentas dunia lagik.. best best.. gambo nnt aku share~

lepas abes aktiviti ni, ade 1 lagi.. kitorg pergi ke 'Port Dickson'.. Aku, Ceed, Adeed, Erma, Iejat, Diah and Adeqbun.. hehehe.. ade adegan best ooo waktu nih... Adegan yg aku maksudkan, adegan 'NAK BALEK!'... alih2 dh masuk kolam, terus hepi.. gelak ketawa dgn ria.. mengong la si Diah tu.. smp ari ni la ko jadi bahan...

lps tu.. semua pakat kebulor.. cari la tempat makan best.. nyum2~


Sunday

aku bgun jam 11 pagi.. aku malas nk bangun wehh.. penat sangat kot.. then aku terus siap2 kene anto Erma pulang ke opis.. dh anto dia.. kitorg pegi berhibur lagi.. aduh.. tak de la bhibur pun.. pi mai pi mai.. smp le ke Petak Masa.. lepas ke Petak Masa, ape lagi Jom Futsal ler!!!

Futsal kali ni tak tensen.. hehehe.. al-maklumlah.. main2 je.. bukan Friendly.. baru la ade semangat 'Main dengan Main-Main'~! 4 - 5 bijik gaks aku score.. so, layaaannnn!

Lepas futsal, apo lagi.. poei la makan2.. lepas makan2.. hmmm... timbul idea nk g karaoke.. tapi terpaksa digantikan dengan aktiviti POOL.. dh lama tak main.. aku tagteam ngn kak long.. mmg terrer a kak long.. kita berjaya kalahkan diah.. kihkihkih~ diah ilang wang pertaruhan sebanyak 3 hengget~ lenkali leh fight lagik~! ganbate~!

pulang.. pulang.. kak emi aku tgk dh nk pengsan duk dlm tmpt pool tu.. dia ANTI-BAU ROKOK~ eheheheh.. so.. cargas~! kita pulang~!!!!!

itulah aktiviti hujung minggu ku.. sekian terima kasih~!

No comments: