Saturday, November 29, 2008

:: Los and Faun ::

tak sabar rasanya nak tunggu cite Los dan Faun di pawagan pada 4 Dec 2008 nih. Dengar perkhabaran daripada BLOGGER2, cite ini memang Filem Afdlin Shauki Paling Sewel / Biol~


aku bukan pandai mengomen cerita2 bikinan orang lain.. Words yg aku tau komen sesebuah cerita tu, BEST, TAK BEST, NGANTUK, OKE LA... tapi sebenarnya aku masih tidak dapat mengomen adalah disebabkan aku tidak pergi sama sekali ke pra-tonton Los dan Faun, maka ape kata anda baca komen di laman blogger ini :
http://wenkt.com/blog/?p=2355


aku agak tertarik dengan penulisannye. mungkin anda juga boleh pegi melawat sendiri di blog
KODOK kita...


Support our local film~! Pastikan anda ke pawagam yang berhampiran untuk menonton cerita ini.

2 comments:

wénkt said...

jom tgk skali lagi nak?
bestgiler kot
hahha

aizuemi said...

hehe.. betul ke best?
bagus.. ku pegi lagi sekali~!