Monday, March 19, 2012

[ Auni ] - Please Mama.. Please...



Hai Atok, Nimma, Mama Yong, Macik Macik, Uncle Uncle, Bonda, Aunty Jemahs sekalian...
Oke.. Arini mama saya macam biasa.. 
Paksa saya amek gambar.. 
Walaupun saya tak rela sbb saya nak TIDO...




Haaa.. ini saya pada saat awal2 mama letakkan atas bantal hadiah daripada Aunty Adeed beberapa tahun lepas.. Mama saya masih lagi simpan bantal tu walaupun dah lembek.. 




Hahaha.. tengok.. saya masih boleh senyum dan ketawa .. 
Seronok pulak saya tgk mama excited sorang2... 




Hurmmmm... apsal mama saya bising sangat suh saya senyum senyum... 
Mama berdiri tu.. agak2 tak jatuh ke atas saya????
Nampak tak tangan saya yg blur tu.. 
Sebenarnya saya suruh mama saya... "TURUN... TURUN MAMA"




huhuhu.. mama tanak turun ke?
turun la mama... saya da ngantuk nih... 
tapi... jangan la suh saya tdo sengsorang kat sini...
 



huhuhu... Mama, saya da takleh tahan lagi... 
"Mama, saya tamo tido sorang... tamo tdo sorang... "
 



OK.. thanks mama sebab izinkan Lee Min Ho temankan saya tdo.. 
Sleep Tight semua~!!!!
 




* kualiti gambar kureng .. sangat tidak berpuas hati.. sob sob sob *


19032012
Rumah Atok Nimma, Hutan Serdang



4 comments:

army4war said...

skang aku mengerti napa ko tag aku kakaka... ohh my lee min hoo.. aku kne berebut dengan auni ke?? huhu..

hai auni cumel~!! butak butak butak kekekeke...

aizuemi said...

haha. kebetulan si auni duk situ keluar iklan city hunter...

eT said...

cian auni kene paksa ngan mama...

aizuemi said...

aunty et
mama saya mmg.. slalu camtu.. sian saya~