Tuesday, November 29, 2011

[ Me ] - Sepasang Kurung Merah ..



Kisah Raya Haji ..


hahhaha.. amcam .. orang semua da pakat nak balik haji da .. aku baru nk buat n3 pasal raya haji?
takde ar.. arini baru aku ada kesempatan sikit nak hapload gambar daripada Nosa..


Di sebelah aku tu nama dia NOSA .. nama glemer SHAR ..
nama penuh? hehehe ... tamo la oyak kat sini.. takut privacy..


kawan jamang koloh dulu.. waktu SPM duk sbeloh ..
tapi aku dok meniru pong paper add math yer.. wpun Add Math yer bijok ..
dlm ati ade gop niat nok ngintai paper yer .. tapi tulisan yer kechik sgt ..
aku batalkan hajat nok niru .. kalo NIAT jahat, tapi dop buat, malaikat dop tulis lagi ork?


waktu koloh dulu aku dok rapat ngt ngn yer..
sbb yer budok asrama .. gong sket ..
hahahhaha... tu fakta yg AUTA k...
jgn caye .. tgk muke yer ade muke gong ker?
tapi yer mangsa aku setiap pagi..
tmpt aku tiru .. eh.. bukan.. tmpt rujukan tiap kali keje koloh Add Math & Math..


Pahtu, waktu kat UTM dulu..
aku mula rapat ngn dia..
sbb.. dia jer 1 1 nye budok kelah 5 sains buleh
hok dapat masuk UTM selain aku..
Sex2 laen dpt U laen blake...
Dok geng doh ngn bdok laeng .. hahahhahaha~




Gambar N3 kali ni , semua dari camera Nosa..
dgn niat dia nk tayang perut aku..
tapi ade korang nampak perut aku yg muncit?
tak kan??????
pandai aku cover the line ..
nmpk aku maintain jer kan wpun saat ni dah 6 bulan plus plus...


ok .. kesimpulan daripada N3 kali nih..
aku pun tatau amende aku cuba sampaikan..
mungkin nk gtau, aku rindu nk jmp minah ni lagi..
or mungkin..
aku nk tayang gambar aku yg makin kiut miut sekarang..



5 comments:

CintaZulaikha said...

kehkehkeh...taper, still seronok kut pikir pasai raya haji...

Unknown said...

hehe...ko sorok perut kt belakang ke zue? :p

aizuemi said...

CintaZulaikha
layankan ajer .. hehehe..

et
magik kan? esk lusa nk tgkp gambo lagik .. tgk nmpk ke tak~

NM said...

sekali imbas igt umi....tenung lama2 dlm 10minit lorrrr zueee keeeee???hahaha...nmpk sgt muka ko dh tembun dik!

aizuemi said...

alaa.. kak lin nih.... da tembun ekkk... nmpk kiut tak kalo tembun camni? hahhaha.. sedapkan ati~