Wednesday, March 16, 2011

[ Artis ] - Irma Hasmie Kini Bertudung



Lately ni aku agak BZ.. wow.. akhirnye aku ngaku aku BZ.. alaaa.. sikit je bz nye.. tu pun da nk kecoh.. org lain da bz dari awal masuk keje, tak kecoh pun mcm aku.. kan kan kan? 


orait.. aku kebetulan terbukak la 1 blog hiburan yg glemer ni.. aku POW gambar ni kat page dia.. sbb aku rasa memang insan dalam gambar ni SAAAAAAAAAAAAAAAAAANGAT CHANTIK.. 2 2 wanita ini kachak gilak di mata kamek~





IRMA HASMIE KINI BERTUDUNG..
harapnye kekal sampai bile2..


Bang Bil.. anda tak rasa rugi ke melepaskan wanita seperti Irma nih?



5 comments:

chucky said...

hai irma..ekekekek

syusye said...

cantik kan?
syed suka bnau dgn irma nie

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..Alhamdulillah..moga kekal laa..vee pun kembali bertudung..

miezaniera said...

Alhamudulillah..sgt comei dan chantek..

aizuemi said...

chuck
irma x buka page aku nih

sura
sy ske bnau gak ngn irma.. tp fafau stil num 1.. ahahahhaa

elis
syukur~

bai
aku pun comei kan? kih3x~