Saturday, October 11, 2008

Tweakheads - Guris



Ku percaya padamu
Menghulurkanmu
oh.. tanganku
ku percaya padamu
ku turutimu
oh.. hendakmu


kau mengkhianati aku
kau permainkan perasaanku
kau menikam dan meludahku
kau dekatkan
warnamu

sendiriku menangis
menangis dalam kekecewaan
ku sendiri
menangisku ku menangis
menangis dalam keseorangan
oh…

sendiriku pelajari
pengalaman hidup sendiriku sendiri
relakan relakan
agarku mampu berdiri sendirian…..


love and be loved absolutely 2 different things.. cinta tak semestinya dicintai.. dicintai tak semestinya mencintai.. simple.. and i found this quote :

Love means exposing yourself to the pain of being hurt, deeply hurt by someone
you trust
and of course, i agreed.. stuju sangat2.. memang c.i.n.t.a ni menyakitkan dan hanya mereka yg bersedia utk disakitkan sahaja yg boleh bercinta.. eh, ye ke? maybe.. ske ati aku, ni pendapat aku.. bila cinta, kene ar ade trust.. lagipun, apa guna cinta kalau takde trust.. LOVE without trust is just 4 letter words~ kan kan kan?

tak abes2 lagu yg aku jumpe tentang 'cinta khianat'.. Pengkhianatan cinta oleh pasangan yg dipercayai.. Nampak sangat aku masih lagi EMO dan FOBIA tentang pengkhianatan nih.. but ape boleh buat.. agak makan dalam jugak laaaaa.. OOOIITT AIZUEMI... 'dia' dah kawen laaa.... ntah2 esk lusa dah beranak pinak.. cukup2 la.. buat ape nk fikir pasal yg lepas2 tu.. let go~!! huhuhuhuhuhuuu~
bukan senang nk bina balik semangat selepas dikhianati nih.. but aku cuba sikit2 utk tak terus hanyut mcm tu aje.. buang masa dan siapa yg rugi? aku dan semestinya AKU jugak.. ahaks~

No comments: