Sunday, October 26, 2008

kO.Sa.Ngat.Se.Mak!

ingat aku suke sangat ke nk semakkan diri aku dgn hal2 korang????!!! Masalah korang berdua, sila selesaikan sendiri dan jangan nk sibOk2 babitkan nama aku dalam hal korang berdua..

ko ingat aku tak semak ke dengan message2 ko tu????!!! ellooooo... tolong la yek.. aku sangat2 semak.. menyemak je dlm inbox aku.. dan kalo bleh silalah pegi dari idup aku, then jgn lupe letak 'kawan' ko tu dalam peti ais ke, peti besi ke.. jgn kasi dia kawan dgn org lain.. jaga elok2.. tambat pun oke gaks, baru dia tak terlepas ke mana2.. and since ko mmg dah menyampah dgn aku, aku rasa dh takde maknanya aku nk kene jaga hati ko lagi.. aku tak kebuluq ar nk kawan dgn 'kawan' ko tu..

1 more thing, aku ada hak tentang life aku sendiri.. so, dgn siapa dan ke mana aku pegi, it's my own life.. i have my own world.. i have my own privacy.. kpd yg mengambil berat, terima kasih.. aku hargai.. tapi sekurang2nya berikan aku bernafas dgn cara aku sendiri..

buat sumone yg dah berapa hari tak angkat tpon aku tu, aku mintak maaf kalo aku ade wat salah.. kalo ko dh tanak anggap aku kawan ko, aku takleh nk wat pape.. semua keputusan terletak di tangan ko.. aku mintak maaf banyak2.. aku tetap anggap ko kawan terbaik aku..

Aku teringat lagu D'Masiv - Di Antara Kalian.. jom la layan.. wpun takde kene mengena dgn idup..


Ku akui ku sangat-sangat menginginkan mu,
tapi kini ku sadar ku diantara kalian.

Aku, tak mengerti,
ini semua harus, terjadi.

Ku akui ku sangat-sangat mengharapkan mu,
tapi ku kini sadar ku tak akan bisa.

Lupakan aku,
kembali padanya,
aku bukan siapa-siapa,
untuk mu.
Ku cintai mu,
tak berarti bahwa,
ku harus memiliki mu s’lamanya.
A a, a a.
Ku akui ku sangat-sangat menginginkan mu,
tapi kini ku sadar ku diantara kalian.

Oo aku, tak mengerti,ini semua harus, terjadi.

No comments: