Sunday, October 19, 2008

:: Do I Love My Job? ::

aku kagum tgk bro Budiey dapat pegi Bali disponser oleh hotlink.. bile la gamoknye aku nk dapat peluang camtu? huhuhuhu~ jeles oooooo... bukan senang nk dapat 

tapi aritu aku diberi 1 tugasan oleh seseorang yg semestinye idola aku.. dan sepanjang tugasan aku, aku sangat gumbira, siyes aku hepi.. ( tak lupa utk mngucapkan tq adeed sbb kehadiran ko menghilangkan neves aku sebenarnye... )

aku nak share gambar pada open house aritu... hehehe.. tapi gambo aku le.. gambo owner kene mintak kebenaran dia plak nanti.. uhuks~  sape owner? Hehehhehehe...  yang pastinye, seorang yg best gilerk~ ( ampun kak.. terlupa mau amek gambar dgn akak.. gabra sampai lupa.. )


ini gambar aku dengan Dato' Siti.. Cun gileeeeerrrkk....

ini plak si norkhairiah


ini pulak IDOLA kepada tuan rumah... hehehehe~

sekalung budi buat tuan rumah.. lenkali ajak lagi.. harap tak serik ye Boss.. mana tau, dah tamo ajak sebab aku mlantak kepok lekor bnyk sangat huhuhu.. tapi siyes kepok tu sedap... hehehe.. choc chips pun sedap gaks~!!!

No comments: