Tuesday, November 06, 2018

[ Football ] - Cinta 3 Penjuru.. Ehhhhhhhh



 Dah lama rasanya I LOVE SELIPAR JEPUN tak update
Apa kata kali ini aku update pasal game FOOTBALL lagi


Perlawanan kali ini adalah pertemuan 3 penjuru iaitu

The Footsouls (TFS)
Friday Knights (FK)
Australia U16


Sorry tak berapa sure siapa yang anjurkan tapi kitorang tak peduli
Dah gian rasanya nak main sebab dah lama sangat stop football
( sejak habis game Women Ryders hari tu lah.. lama tuh )


Perlawanan kali ini berlangsung di Padang Sintetik UiTM, Shah Alam
1st time nak merasa main di UiTM ni, nak main kat Stadium UiTM, macam takde chance


Perlawanan Pertama : Australia U16 vs Friday Knights
Perlawanan Kedua : Friday Knights vs The Footsouls
Perlawanan Ketiga :  The Footsouls vs Australia U16


 Dan result untuk perlawanan friendly 3 penjuru ini
1 - Australia U16
2 - The Footsouls
3 - Friday Knights



Sesungguhnya aku nak ucapkan terima kasih, kerana ini adalah salah satu pengalaman 
yang amat aku hargai untuk tahun ini. 
Sebelum menutup tirai 2018 dan secara officialnya persaraan aku dalam dunia bola sepak padang,
aku harap akan ada 1 or 2 lagi game menarik (kalau ada yang sudi invite lagi)













Photo by : The Nin Photography