Wednesday, March 06, 2013

[ Vacation ] - Penang Day 1


Assalamualaikum


Awal tahun sudah cuti cuti.. 
Tapi dalam negera sahaja lah.. 
After Majlis Kak Qih,
Terus gerak ke Penang.. 



Mode : Malas Nak Bawak Budak Kecik Jalan Obersi~


Pengalaman pertama Cik Auni bersama En Ayah dan Pn Mama naik Feri.. 
Muke nak nangis jer Cik Auni tu.. 


Ni dekat salah satu tempat menarik yang aku akan try satu masa kelak.. 
ESCAPE~!!!
Semua KIDS jer ade dalam nih...


Inspired by nature~!


Sebenarnya.. kebetulan je jumpa Escape nih.. 
Tengah cari TOY MUSEUM sebenar2nya..
So, sudah berjaya ke Toy Museum..
Tgk la sedikit aksi yang telah ditapis 
Yg 18SG, SX, 13PG, semua da takde...
Ahakas~

Pn Mama yg nampaknya tak jauh beza dengan King Kong di belakang itu~


En Ayah pun dah iras-iras dengan En Suparman di belakang itu.. 
Cuma part sepentot merah itu tidak sama ..


Eh.. apsal gambar ni kat sini????
Malas nak adjust.. halal la yer.. hikhikhik~
ni la rupe Cik Auni baru bangun tido.. ehehehhe


Ok.. back to TM..
Comei tak Cik Auni lepak dengan anak-anak Shrek.. 


Apsal gua letak gambar ni?
Sebab aku ske art nih.. 
Aku tatau naper aku ske.. 
tayah tanya~


Pn Mama and Cik Auni dgn Captain Jack~!


Stitch is bigger than me la En Ayah...


Enjoy the trip walaupun terpaksa amek sesi meng-breastfeed-kan Auni 
di cerok cerok almari Toys nih.. 
Sibaek ler orang tak ramai... 


OK...
Cukup La Untuk Day 1.. 
Jom Gosok Gigi.. 
Then kita TIDUR~~




No comments: