Wednesday, November 28, 2012

[ Auni ] - Jom Makan


OK.. Mama da peram lama da gambar nih.. 
Tatau la apa punca utama banyak ENTRY BERHUTANG!


Pengalaman pertama membiarkan Auni makan sendiri 
adalah sewaktu dia berusia sekitar 7 bulan.. 
Sekarang berapa bulan da ek?
Hmmmm... oh.. da 9 bulan.. 

2 hari lepas.. 
bawak Auni ke KK Seksyen 7 
Tinggi Auni masih sama seperti waktu dia 6 bulan..
Berat Auni turun dari 6.5kg kepada 6.2kg...

Mulut mama ternganga mcm komik manga.. 
da sampai lantai dagu mama.. 
Huhu.. Selera makan tak banyak?
Kat rumah, bertambah² buburnya...
* duduk termenung sekejap *

Ok.. takpe la.. kalau ada cadangan atau pendapat pasal 
berat dan tinggi Auni.. share² la kawan²..



OK .. Auni suka sepahkan nasi.. 
Eh.. tak tak.. Auni suke makan nasi... 
Kan mama kan?
( cover baik punyerrrr )


Auni : Ayah tengok Auni pandai makan sendiri.. 
Ayah : hehehe.. kamu ingt ayah tak nmpk kamu makan tangan kiri????
Auni : saya kan kecik lagi.. :D mn sy tau beza tgn kanan or kiri lagi.. 
( fuhhh... cover lagi ... )


haaaaaaa.... Mickey on DisneyChannel.. 
sambil makan kita layan Mickey and friends dulu la.. 

Bye kawan-kawan~!!!!





5 comments:

Eliss Mie said...

dia kuat melasak kot tu psl berat turun walau makan banyak.

aku la... said...

DUN worry pas setahun nanti mesti naik berat dia stabil..sebab pas setahun kalau berat tak naik leh bagi makan appeton..heheheh

Ira said...

haha.. comey la pinggan auni..
pandai ek auni cover2..

Atia Adina said...

adam pun suka makan sendiri....kalo bawa gi kedai...kadang2 malu gak sbb abis sepah makanan dia kat kedai tu

aizuemi said...

Elis
- melasak jugak la..

masita
- appeton ye buk.. baiklah~

ira
- tq aunty, sy ske mickey.. auni kena cover a.. nnt ayah marah..

k ad
- aritu kasi sepah dkt kfc.. hahaha.. nk wt camne.. phm2 la bdk kecik...