Tuesday, July 31, 2012

[ Me ] - Banyak Main Laaaa Kannnnn~






Okehhh.. Ari ni aku saje je..
Buat macam kawan aku kat FB ( iqa ) suh CUBA BUAT..
Hangpa jangan plak buat kat BLOG mcm korg main TAG tAG dulu..
ni hangpa semua kena p buat dkt fb.. kat status hangpa...
pesanan extra : kaler merah tu aku tulis.. so, jgn pi copy paste plak~


<< start >>

Copy ni dan letak kat status korang
Tag dan ambil nama orang pertama yang keluar.
Jangan pilih2.. jangan menipu ok !


Saya tertarik kepada (tag I) Zainal Abidin Idris
* oittt.. ni bapak aku ni.. tertarik la kannnn


saya tetiba jatuh cinta pada (tag m) : Fadzil Musnin
* haaa.. cun... Encik Suami~


Orang yang tidak akan saya lupakan ialah (tag H) Nur Zahura Harris Abidin
* yong... tak sangka aku xkn lupakan hang... i love you sis~!!!


Seseorang yang bermakna kepada saya adalah (tag A) : Nurul Mardhiah Azura
* seeeeee... bermakna kak jemsssss dalam idup aku


Sahabat paling cool dan bermakna (tag S ) : Syamsyihana Ghazali
* Always do~!


Kawan paling seksi saya ialah (tag N) : Nurissa Harriez
* Homaigot... Baru aku tau hang seksi~!!! Pengsan!!!


Kawan yang terhebat (tag F) : Farihan Mohamad
* Maro!!! amcam? Bangge takkk???

<< end >>

Dan make sure hangpa tag ikut huruf yang diberikan tu, alaa, yg dalam kurungan tu.. Contohnya " saya tertarik kepada (tag I): huruf I "

Paham dakkkk?
Pahammmm??? Baguiiihhhh~!!!


No comments: