Thursday, July 19, 2012

[ Auni ] - Kali Pertama Auni .....



Haiiii kawan²... Saya da lama tak hapdet blog pasal aktiviti² aku dan Auni dan encik Suami..Oke.. setelah berusia 5 bulan, barulah aku rasa konfiden.. [ walhal baru ada masa ], nak bawak Auni ronda-ronda hutan serdang naek moto.. so, gambar di bawah adalah kali pertama Auni naek moto bersama Mama nya.. hahhaa.. hebat kan aku.. bawak moto sebelah tangan jerrr.. tettttttt .. auta semua nya.. ni sesi posed jer.. Encik Suami la yang bwk moto.. kitorg penumpang jer... 



Moto Uncle Awiz yg sudah bertukar hakmilik


Kebetulan pulak, Encik Suami nak pergi tgk bola dekat padang MARDI.. so, lepak kat situ, tetiba Encik Atuk call.. Rerupenye, Encik Atuk pun duk sokong team Hijau Kuning jugak.. Eh, Encik Atuk bukan penyokong Kedah.. tapi tu adalah team Ibu Pejabat MARDI ... Encik Atuk adalah penyokong tegar Manchester United... ( AUTA LAGI ) .. Gambar di bawah ni, Encik Suami sedang sibuk menerangkan jenis tektikal kepada Auni.. dan Auni pun angguk jer la.. Kekonon paham.. kang kecik plak hati ayahnyer~


Ayah da macam Wan Jamak jer mama tengok~

Auni With Atok


4 comments:

MAMASUE said...

hahaha...lepas ni entry dlm blog ni akan byk berkisar psl auni je...konfem!
comel momel lah auni nih...pipi tu blh terkeluar frame gambar ok...

aizuemi said...

Mamasue
hehe.. auni ade blog dia sendiri.. nnt dia ada masa dia hapdet..

cam nk geget je kan pipi dia.. mama dia pun jeles tgk pipi auni nih..

mama_izz said...

bolatnyee diaa...berapa kg nih??

aizuemi said...

fisya
dia baru 6kg jer.. hehe.. bolat ekkk