Wednesday, June 13, 2012

[ Me ] - Demam EURO???



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang





dan masuk game kedua utk setiap kumpulan.. lambat aku hapdet kemeriahan Euro 2012 ni kan.. Dalam banyak² kumpulan.. kumpulan B dianggap kumpulan yang mencabar.. apo idaknyo.. Germany, Holland, Portugal and Denmark .. Memang Kelass GItu~ 


tahun ni aku masih lagi menyokong SPAIN .. Mr Casillas masih lagi di hati .. Jangan la bersara lagi .. ^__^ 




Dan sehubungan dengan EURO 2012, Aku join la Euro Fantasy, alaa.. join saje.. sepadan dengan nama team aku -> JoinSajeSaje FC .. kenapa ada FC? maksudnya "Football Crazy" .. bukan Football Club .. 


Game pertama memang agak mengejutkan.. Al-maklumlah, beli player suka hati.. alih² dapat la seperti kedudukan di bawah.. Ohhh.. terpranjat mak~~~




Tapi... Minggu kedua bermula dengan keputusan yang tak menarik.. da turun 3 anak tangga pun.. la la la.. takpe lah.. nanti aku hapdet lagi.. Lagipun, dah join pun saja saja... memang bersahaja je la keputusannya.. 


Actually aku tidak lagi berjaga malam semata-mata nak tengok game.. Aku bangun pagi, tgk jer dekat Channel Astruk berkenaan EURO yang berlambak-lambak tu.. datang opis takde lah ngantuk.. :D



No comments: