Wednesday, June 13, 2012

[ Me ] - Apa Aku Fikir Hari Ini ( Entry Tak Menarik )!



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


Apa yang aku fikir pada hari ini?


Sambil mendengar lagu BLUE - Big Bang
Aku tersenyum melihat wallpaper pc aku
Oh Dear Auni ..
Thank You Allah pinjamkan aku Auni dalam mewarnai hidupku ..


Aku mulakan kerja
Oh! Email yang tidak menarik ~
Abaikan! 
Apa yg aku fikirkan pada hari ini???
Perlukah memenuhi keperluan INDIVIDU tersebut?
TIDAK SAMA SEKALI!
Takkan kamu menganggap "Rules Are Made to be BROKEN?"
Anda yang membuat PERATURAN 
Anda yang MELANGGARNYA 
Hmmmm... Sangat tidak menarik~!


Belek lagi email seterusnya
Oh, Akses?
Semak? DONE!
Allowed? DONE!
Reply
"Tindakan telah diambil. Mohon Semak"
Cukup, tak perlu panjang².


Orait~

Apa yang aku fikir pada hari ini?

Tempek gambar ni la~!
Mungkin itu juga salah satu perkara yang aku fikir pada Hari INI~







2 comments:

aku la... said...

fuyyyooooo..romantik..kelas ko jahhh

aizuemi said...

hahhaa.. tak kenal maka x cinta ko jahhhhhh~~~~

aku romantik versi aku ar.. la la la~