Sunday, January 09, 2011

[ AJL ] - Tolong Ingatkan Aku .. Ana Raffali





oke.. dari smlm kamek usha FB da penuh ngn org sedang mengutuk Ana Raffali bah.. Dlm ati kamek, nya layak jak menang.. Kenak pertikaikan keputusan yang JURI PROFESIONAL buat? Kita² ni juri dari rumah jer, xyah pening² kepala nk kondem ke nk kutuk ke, keputusan da dibuat, terima jer ngn ati terbuka.. Kamek mengaku yg mek ni penyokong Tomok ( Wow!! pengakuan~ ), Faizal Tahir, API dan Yuna jugak, dan pasti2 aku memang berharap Encik FT ( Hanyut ) dapat menggondol anugerah juara lagu ( AJL ) utk tahun ini.. Tapi, aku tetap COOL bile Ana Raffali menang.. hehehe~ sbb wa pun suke lagu Tolong Ingatkan Aku tu.. Lirik dia besh!!


" Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi "


" Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari "




Keputusan AJL 25 kali ini.. 

JUARA : Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
NAIB JUARA : Black & Meet Uncle Hussein - Drama King
3RD PLACE : Hafiz - Nokhtah Cinta
Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut
Vokal Terbaik : Hafiz








kenapa tetiba aku taruk lambang FB? Sebab aku tgh bengang susah gilerk nk bukak FB skrg nih.. ade jugak aku sambar BERUKBENG sekoq nanti nih.. xde la aku rs nk sakit2 ati.. heeeeeeeee.. grrrrrrrrrrr.. 



8 comments:

Kancilbiru said...

pasni aku pun nak karang lagi macam ana raffali jugak pastu upload kt youtube..pastu undilah aku..hahaha

aizuemi said...

haha.. boley2.. da ramai pun yg buat camtu.. xde masalah.. mn tau rezeki..

Farihan said...

FB - Dunia semua tu beb

aizuemi said...

maro.. d0nia.. donia..

syusye said...

sura pow suka dia menang..he he he..
2 la pasal kak zue da xley buka fb da..=(

aizuemi said...

xpe sura.. yg penting, Zahiril Adzim tetap maintain hensem~

sebut pasal facebook.. kita xley masuk secara illegal, nnt kita dicop tidak ada akauntabiliti dan intergriti.. nnt kita bukan kategori Minda Kelas Pertama.. hehehehe~

PEACE!!! ^___^V

syusye said...

da tak msuk da pow..
taw xpe..suka tgk dia zahiril mlm 2..tomey..npe kak zue x join mse tgk ajl ari sbtu?

wANieYZ said...

xcaye dia menang..huhu..xsuka lagu dia..