Friday, December 17, 2010

[ Futsal ] - Target! On Target!

Aku bernasib baik sbb dpt join Kejohanan Futsal Belia 1Malaysia yg berlangsung di Putrajaya.. saje nk tambah pengalaman..

semalam berlangsungnye 1st game and 2nd game kitorg.. tapi disebabkan keadaan cuaca yg tak mengizinkan, game kami ditentukan dgn hny sepakan penalti..

OK.. aku amek penalti utk 2nd game, org terakhir utk sepak..



TARGET AKU





TAPI YG TERJADI




Semak otak aku .. Seminggu aku rasa tanak amek penalti.. muahhahahaha~ aku dan TIANG x dapat berpisah.. ahaks~ badi.. badi...

Oke.. petang ni ade game ag.. hope hari ni cuaca best, sbb team TERLALU HARMONI nak main dgn harmoni nih..

4 comments:

Anisa said...

lukisan tu comel sgt (:

azieda razak said...

hahaha... dan satu lagi... "BOLA ITU SANGAT KEJAM" ... kejam kan sebab bola tak masuk goal...

Atia Adina said...

hehehhe....tak per...pas ni cuba lagiiiii....

aizuemi said...

anisa
jz a simple org lidi playing futsal.. ahaks

azie
mmg kejam~

atia
mmg sy akn c0ba lagi.. training tektikal, training PENALTI.. ahaks~