Wednesday, December 08, 2010

[ Me ] - Aku Bukan Ultraman!!

waktu zmn bdk² dl, aku slalu merasakn diri aku hebat wkt dlm bilik ayaq..
sambil ayaq paip terpasang.. ( mbaziaq amalan syaitan... jgn itot~ )
aku sepak terajang ayaq tu..
seolah² itulah salah sekoq raksasa ayaq yg perlu aku setelkan..
kalo da ada raksasa, aku tayah cita bnyk ar..
dah sah² aku perasan yg aku adalah seorang Ultraman.. ( penjodoh bilangan ultraman = seorang ke? )
tym ni wpun FlashMan, Polis Angkasa Gaban, Suria Perkasa Hitam pun glemer, tapi aku tetap pilih Ultraman sebagai Hero p0jaan Malaya aku..


Untuk memastikan aku lebey hebat daripada Ultraman..
aku pakai battery Energizer supaya lampu di dada aku bertahan lebey lama..
tapi, wlaupun lampu aku hebat,
aku x penah lak nmpk mn2 raksasa berminat nk serang Malaysia..
penat aku tunggu masa, bile aku mau berubah
tunggu punya tunggu punya tunggu....RAKSASA tak timbul2..
maka dengan ini, aku berani mati RETIRED drp menjadi seorang Ultraman..


wpun skrg aku da tak brape nk layan Ultraman nih.. 
aku teringat yg Kak Yong aku bakal menerima menantu berketurunan Ultraman.. 





amende aku merapu nih... nmpk sgt aku tgh weng..
layankan je arrr...


Fafau, saya rindu kamu.. hehehhee~





10 comments:

syusye said...

ultraman lebih la kak zue..sat je da lemah..he he he

eT said...

hahahha...apada ko ni zue...
lawak tahap otromen nih...

Atia Adina said...

apa ko merapu ni ha bdk kecik

aizuemi said...

sura
otoman koman sket dr aku, diorg guna batt cap uptown..

et
hehehe.. aku pun tatau ape aku mrapu..

k ad
hehehe.. nmpk sgt ke merapu?

azieda razak said...

saya pun bukan ultraman...

chucky said...

aku penah jadi gaban,,kene retirred gak....x de sape nk serang msia..derang suke g jepun jeee

Ermalina said...

amende yg ko merepek ni huhu

aizuemi said...

azie
OOOk... kamu ultraungu?

chuck
diorg x nmpk Msia d peta dunia kot..

Erma
ske ati la aku nk mrepek ke jual krepek ke.. blog aku nih.. hahhahaha~

Sarah Syazwani said...

kekeke..lawakla mu nehhh

aizuemi said...

:D aku tgh busan tym ni.. terimalah akibat dr kbusanan aku..