Friday, December 04, 2009

[ Me ] - Mohon Maaf Atas KetidakSelesaan Encik / Puan / Cik ANON kita~

"harap maaf yer...statmnt awk yg ckp sume org melayu di langkawi suka menipu tlg buang k... geng2 ulat keta sewa tu bkn sume org l'kawi...nk ckp biar beradap. ni la sikap org melayu..nk cr yg murah. at last dah terkena mula nk kutuk. lain kali survey & amik kat kaunter berdaftar. xla kena tipu. fikir sebelum hentam... aku mewakili penduduk l'kawi kat cni xpuas hati ngan statmnt tu... kalo nk bela cina plak...SILAKAN!!!!"



ENCIK / PUAN / CIK ANON ( apsal tak tulis nama betul? bleh kami kenai ngn org langkawi nih.. hgpa org langkawi ka? )



aku dpt komen pasal entry aku yg da bape lama ntah.. malas aku nk check balek.. terima kasih kepada ENCIK PUAN CIK ANON kita sebab mengomen dgn penuh semangat.. i LIKE~




aku tak kisah ar ENCIK / PUAN / CIK ANON nak marah aku.. cakap aku kurang adab or wutsoever.. itu HAK CIK ANON.. tapi aku tulis ape yang aku rasa sepanjang aku berada di LANGKAWI.. so, aku tetap takkan buang entry aku tu.. TAPI aku patut mintak maaf kpd warga LANGKAWI dgn statement 'SEMUA' tu, ( see, aku bukan EGO pun.. ) TAK SEMUA ORANG MELAYU DI LANGKAWI SUKA MENIPU, TAPI KEBANYAKAN YANG AKU JUMPA MENIPU.. ( kira nasib aku agk malang di LANGKAWI kot.. ) 




Persoalan : kalo kegiatan ULAT KERETA agk berleluasa di LANGKAWI, mana penguatkuasa / polis2 di LANGKAWI? bermaharajalela ULAT2 tersebut.. hurrmmmmmm..... persoalan aku ni salah ke? or.. mmg ulat2 tu dibenarkan berniaga sesuka hati? aku tanya je... kalo salah.. tolong betulkan.. aku tak marah.. serius ni... aku TANYA jeeeee.... 




rasa malas plak aku nak ingat balek kenangan BUSUK kat Langkawi... benci aku.. 

4 comments:

nizaa said...

kalau kita visitor, kita dapat beza ke mana org lkw mana tak...cik anon sentap sbb dia pun ulat ke? haha...weh aku dok lkw 2 tahun kerja sana. dan aku tahu, mmg org sana pun kuat tipu org macam aku ni...so ko buat bodo ajer...

azuera said...

"geng2 ulat keta sewa tu bkn sume org l'kaw"

ternyata cik anon kite terlibat secara langsung n secara x langsung ngn kegiatan ini..aper x letak nama betul jer? napa kene letak anon?nih lahir ada surat beranak ke xde nih?

kalo anda betul xsalah letak nama..

tetibe aku emo~!?

army4war said...

beb.. aku rasa penyerang tu takkan kembali sebab lepas dia hentam dia tak berani terima kenyataan dia akan di hentam balik.. sangat tak pro..

rialitinya.. memang ramai yang dah terkene dengan ulat kereta kt langkawi ni.. aku pun kene gak dlu.. deposit yang diorang ambik tu memang diorang akan cari jalan nak burnkan.. kitorang pernah kene, diorang nk burnkan 50 pasal lewat 5 menet!!

"kerana nila setitik.. rosak susu sebelanga.." peribahasa tu bukan saja2 diwujudkan.. so.. sama2 la muhasabah diri..

jangan bacul..! ko pun baru je busukkan nama langkawi yang tak berdosa wahai anon.. sian diorang.. u noe wut i mean..

aizuemi said...

kenangan indah d langkawi diakhiri dgn ke-busuk-an mereka.. damn i hate them much~ seriously~!